Τρίτη 23 Απριλίου 2013

«Θα έχει ενδιαφέρον να γκρεμίσουμε τη γερμανική πρεσβεία»

asimbibastos news



Για τη νέα του περιπέτεια μίλησε ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κολλάτος στην εκπομπή «Κίτρινος Τύπος» με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο το βράδυ της Δευτέρας. Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή, 21 Απριλίου, ο σκηνοθέτης σε λιγότερο ένα μήνα από την πρώτη του σύλληψη πέρασε εκ νέου από αυτόφωρο και κρατήθηκε στο Α.Τ. Συντάγματος.


Ειδικότερα, στα τέλη Μαρτίου, άνδρες της αστυνομίας είχαν έξω από το σπίτι του και είχαν απαιτήσει να κατεβάσει σημαία που απεικόνιζε τον Παρθενώνα κάτω από μια γερμανική μπότα. Την Κυριακή, 21 Απριλίου, είχε ο γνωστός σκηνοθέτης ανάρτησε δύο πανό σε μπαλκόνια του σπιτιού του επί της οδού Λουκιανού και τα περιπολικά έσπευσαν στην περιοχή του Κολωνακίου. Στο πρώτο αναγραφόταν το μήνυμα: «27 Απριλίου 1941. Οι Γερμανοί μπήκαν στην Αθήνα. Αντισταθήκαμε», ενώ στο δεύτερο: «Απρίλιος 2013. Οι Γερμανοί είναι στην Αθήνα. Κοιμόμαστε». Αποτέλεσμα ήταν ο κ. Κολλάτος να συλληφθεί με τη διαδικασία του αυτοφώρου.

Οι επίμαχες αφίσες:



Το βράδυ της Δευτέρας, ο σκηνοθέτης μίλησε στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο για την περιπέτειά του. Μάλιστα, όταν ο δημοσιογράφος είπε: «Το σπίτι του Κολλάτου είναι απέναντι από τη γερμανική πρεσβεία. Δύο λύσεις υπάρχουν: Ή να φύγει ο Κολλάτος και να πάει να μείνει κάπου αλλού ή να γκρεμιστεί η γερμανική πρεσβεία», ο σκηνοθέτης επεσήμανε: «Μάλιστα μου είπαν “απέναντι από το γερμανική πρεσβεία;” και είπα εσείς ήρθατε απέναντί μου, εγώ είμαι από το ’35» και πρόσθεσε: «Μάλιστα μου έχουν πει ότι οι Γερμανοί έχουν παραβιάσει τον Αρχιτεκτονικό Κώδικα. Θα το κοιτάξω. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να γκρεμίσουμε τη γερμανική πρεσβεία».

«Μόλις βάλαμε τα πανό, μου είπε δικός μου άνθρωπος: “τρέχουν μες στην πρεσβεία” και βλέπω 15 αστυφύλακες και λέω “εντάξει λίγοι είναι συνεχίζουμε”» είπε χαριτολογώντας, ενώ τόνισε ότι θέλει τα πανό του πίσω γιατί του τα πήραν.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι συνελήφθη με βάση τον Ν. 181 για «προσβολή των συμβόλων του ελληνικού κράτους, άρα η Μέρκελ είναι σύμβολο του ελληνικού κράτους και μου είπε ο διοικητής (σ.σ. του Α.Τ. Συντάγματος) ότι κατά μία έννοια μπορεί να ισχύει. Βέβαια έχει δίκιο ο άνθρωπος..».

«Θα δικαστώ την Πέμπτη» ανέφερε ο Δ. Κολλάτος ο οποίος μίλησε και για το βράδυ που πέρασε στο κελί του Α.Τ. Συντάγματος. «Με είχαν σε ένα κελί που βρώμαγε πάρα πολύ και είχαν τον εξαερισμό πάρα πολύ δυνατά και κρύωσα και ρώτησα γιατί το έχουμε τόσο δυνατά, γιατί λέει αν το κλείσουμε θα πεθάνουμε από τη βρώμα. Ποτέ δεν με έχουν ταλαιπωρήσει τόσο πολύ στη ζωή μου» είπε ο σκηνοθέτης.

Αναφορικά με την πρώτη του σύλληψη, ο κ. Κολλάτος διευκρίνισε ότι «την προηγούμενη φορά απολογήθηκα καταθέτοντας υπόμνημα. Δεν έχει βγει ακόμη η απόφαση. Την Πέμπτη…».










Μάλιστα, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος προσφέρθηκε να κρεμάσει τις αφίσες έξω από το κτήριο των γραφείων της zougla.gr, ακόμη και να φωτογραφηθεί… γυμνός. Αστειευόμενος ο βουλευτής της ΝΔ και δικηγόρος Θανάσης Πλεύρης είπε: «Τότε θα πρέπει να περάσεις γυμνός από αυτόφωρο». «Εσύ γυμνός εγώ έχω πάρει κιλά», είπε ο Δ. Κολλάτος. Παράλληλα, οι δυο τους συμφώνησαν να τυπώσουν τα πανό που κρέμασε εκείνος στο μπαλκόνι του και να τα μοιράσουν στους Αθηναίους.

Πάντως, παραλίγο να βρεθεί σε αμηχανία ο σκηνοθέτης όταν η βουλευτής Έλενα Κουντουρά του είπε: «Ο κ. Σόιμπλε λέει ότι τους ζηλεύουμε». «Εμείς; Αυτοί δεν έχουν πάει ποτέ με γυναίκα!» απάντησε ο κ. Κολλάτος και ρώτησε τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο: « Έχεις πάει ποτέ με Γερμανίδα; Είναι τραγικό!», για να πάρει την απάντηση: «Η γυναίκα μου». «Παναγιά μου τι θα ’λεγα;!» αναφώνησε κρατώντας το κεφάλι του ο σκηνοθέτης για να του πει αστειευόμενος ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος: «Βρε, εμένα βρήκες να ρωτήσεις;!».


ΒΙΝΤΕΟ 1

ΒΙΝΤΕΟ2
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου