Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Οικογενειακό "φαγοπότι" στο Λονδίνο


asimbibastos news


Έπειτα από τον ντόρο που προκλήθηκε για το υπερβολικό κόστος ενός -ομολογουμένως- ανεπιτυχούς video clip και των κοκτέιλ πάρτι στα περίφημα roof garden του Λονδίνου,
που στοίχισαν χιλιάδες ευρώ στους φορολογουμένους, η zougla.gr αποκαλύπτει μια άκρως σκανδαλώδη πτυχή αυτής της υπόθεσης.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο Λονδίνο δεν ήταν τόσο συμφέρουσα, γεγονός που καθιστά υπόλογους την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και τον εκλεκτό της ΝΔ, Νίκο Καραχάλιο, πρόεδρο του ΕΟΤ.

Η υπόθεση προσλαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, αν λάβει κάποιος υπ' όψιν την προχειρότητα και τη βιασύνη για τον εν λόγω διαγωνισμό, τα ονόματα των εμπλεκόμενων στην υπόθεση, το οικογενειοκρατούμενο παράρτημα του ΕΟΤ στο Λονδίνο και το αλησμόνητο clip που θυμίζει μια προχειροφτιαγμένη, άνευ αισθητικής, διαφήμιση της Βρετανίας στην… Ελλάδα.

Ας το θυμηθούμε...



Κατ’ αρχάς η αμαρτωλή προκήρυξη για τον διαγωνισμό εκδόθηκε στις 1/11/2012 και μέσα σε διάστημα πέντε ημερών οι υπεύθυνοι πρόλαβαν να αξιολογήσουν, να υπολογίσουν όλες τις παραμέτρους και να επιλέξουν μία από τις τέσσερις εταιρείες που έκαναν προσφορά για τη διοργάνωση της καμπάνιας. Ακόμη και εμπειρότατοι άνθρωποι στον χώρο της διαφήμισης και του marketing αδυνατούν να διεκπεραιώσουν ένα project σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.



Η κα. Παναγιωτάκη με τον κ. Κωνσταντίνου
Η κα. Παναγιωτάκη με τον κ. Κωνσταντίνου
Ένα το κρατούμενο. Πώς θα σας φαινόταν, εάν στην τριμερή επιτροπή του ΕΟΤ Λονδίνου που αξιολόγησε τις προσφορές συμμετείχε στενό συγγενικό πρόσωπο της εκπροσώπου μεγάλης εταιρείας που διοργανώνει events και υπέβαλε πρόταση; 

Πόσο μάλλον όταν αυτό το πρόσωπο κατείχε επί χρόνια το πόστο της επικεφαλής του παραρτήματος του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού στη βρετανική πρωτεύουσα.


Επίσης, τι θα λεγάτε, εάν στην εταιρεία που τελικά επελέγη έχει συμφέροντα η πρώην ισχυρή κυρία του ΕΟΤ, παρότι εκπροσωπεί ακόμη ένα ισχυρό media group;



Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τέσσερις εταιρείες υπέβαλαν πρόταση. Πρόκειται για τις Pr media co, Sport cel, Αnasa Productions, Beyond certainly limited. H Sport cel στάθηκε τυχερή και κατάφερε να κερδίσει στο νήμα τη media co της κυρίας Σοφίας Παναγιωτάκη (πρώην προέδρου του παραρτήματος του ΕΟΤ Λονδίνου, στον οποίο βέβαια συνεχίζει να εργάζεται ο σύζυγός της, Κωνσταντίνου Αλέξανδρος, μέλος της επιτροπής που ενέκρινε την απευθείας ανάθεση στη Sport cel). 



Πώς είναι δυνατόν ο σύζυγός της να συμμετέχει και να ψηφίζει υπέρ ή κατά της μίας εταιρείας; Μη βιαστείτε, όμως, να βγάλετε τα συμπεράσματά σας, καθώς η κυρία Παναγιωτάκη εργάζεται και στην εταιρεία Sport cel. 



Oπότε, αν και φαινομενικά δείχνει ως «χαμένη», τελικά είναι κερδισμένη. Μάλιστα, αποδεικνύει τη μεγάλη της καρδιά, διαφημίζοντας το event της… ανταγωνιστικής εταιρείας μέσα από το προφίλ της στο Facebooκ. Εάν κάποιος την αναζητήσει στη Sport Cel, η υπεύθυνη του τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να τον συνδέσει εύκολα με το γραφείο της...



Η κα Κεφαλογιάννη γνώριζε για την οικογενειοκρατία στο παράρτημα του ΕΟΤ; Ο κ. Καραχάλιος; 

Γιατί τόση βιασύνη για ένα video που στοίχισε τόσα χρήματα και κατά πολλούς δεν επέτυχε τον σκοπό του; 

Αυτή είναι η περίφημη διαφάνεια; Αυτά είναι τα κριτήρια επιλογής;… 

Tα παραπάνω είναι μόνο μερικά από τα εύλογα ερωτήματα που προκύπτουν…


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου