Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

ΒΙΝΤΕΟ: Σκότωσε τον 18χρονο και συνέχισε να μοιράζει απειλές !

asimbibastos news


Ένα παιδί 18 χρονών σκοτώνεται για 1,40 ευρώ. Μερικοί μιλάνε και για ατύχημα...  Τι ''δουλειά'' του έκανε... Άνοιξε η πόρτα εν  κινήσει (;) και έπεσε...

Εγώ λοιπών είμαι καλόπιστη και τα δέχομαι όλα  αυτά!
Ένα πράγμα όμως δεν μπορώ να το χωνέψω! Πώς είναι δυνατών την ώρα που ένα παιδί κείτεται αναίσθητο , ετοιμοθάνατο μετά από διαπληκτισμό με τον ελεγκτή, ο ελεγκτής ατάραχος να μοιράζει απειλές και αυτόφωρα στον συγκεντρωμένο εξοργισμένο κόσμο που είδε το περιστατικό!
Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος - άνθρωπος όχι πουλημένο τομάρι- θα προκαλούσε τον θάνατο ενός νέου ανθρώπου και θα συνέχιζε με θράσος να   γυρεύει εξουσία και να δίνει εντολές για αυτόφωρα αντί να βάλει το κεφάλι κάτω και να πει τουλάχιστον ένα ταπεινό συγνώμη!!!
Ε λοιπόν μετά από αυτό κανείς δεν μπορεί να με πείσει για το αντίθετο...
Δεν είναι άνθρωπος είναι κτήνος! Ένας πουλημένος υπαλληλίσκος που του δώσανε μια δόση εξουσίας και νομίζει ότι μπορεί να ελέγχει τις ζωές των ανθρώπων! Δεν τους θεωρεί συμπολίτες του αλλά κομμάτια κρέας που ξεζουμίζοντάς τα θα πάρει επιπλέον μπόνους στον μίζερο μισθό του...
Όχι φίλοι μου λυπάμαι! Δεν είμαστε όλοι μαζί! Δεν βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι! Οι μισοί είμαστε στο καζάνι και οι άλλοι μισοί είναι απ'έξω και ρίχνουν λάδι στην φωτιά!
Δεν γίνεται να είμαι με τον ελεγκτή που δεν λυπάται τον άνεργο και του κόβει πρόστιμα ή και τον οδηγεί στον θάνατο!
Όπως δεν γίνεται να είμαι με τον ματατζή που με χτυπάει όταν διαμαρτύρομαι ή  με τον δικαστικό που μου παίρνει το σπίτι ή με τον υπάλληλο που μου κόβει το ρεύμα...
Όλους αυτούς τους έχω απέναντι γιατί όλοι αυτοί υπηρετούν πιστά το ίδιο σύστημα! Ναι  την δουλειά τους κάνουν! Αλλά για να κάνουν αυτοί την δουλειά τους εγώ θα είμαι άνεργη, άστεγη και χωρίς πατρίδα...
Ε όχι λοιπόν! Ας ξεχωρίσουμε επιτέλους ποιος είναι δίπλα μας σε αυτόν τον αγώνα και ποιος όχι! Είναι απαραίτητο για να συνεχίσουμε!
Δεν μ' αρέσει να κάνω εχθρούς. Μόνοι τους διάλεξαν τον ρόλο τους! Ο αγώνας πια είναι αγώνας επιβίωσης!
Δεν θέλω να σκοτώσουν άλλα νέα παιδιά!
Θέλω να ζήσω και θα αγωνιστώ για αυτό μέχρι θανάτου!


Ασυμβίβαστη Χ.


Διαμαρτυρίες:

1) Στις 5 το απόγευμα της Παρασκευής κηδεύεται το σώμα του 19χρονου δολοφονημένου από τον ελεγκτή και τον οδηγό του τρόλλευ. Συγκέντρωση και πορεία προς το νεκροταφείο, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4μμ στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ στο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ. Στάση μετρό "Περιστέρι" (ακριβώς στην έξοδο)

Να κάνουμε την κηδεία, πορεία. Να δώσουμε να καταλάβει στο κράτος ότι η κοινωνία έχει ακόμα αντανακλαστικά και θα ανταποδίδει την κάθε πράξη βίας. 
Τίποτα αναπάντητο και κανένας τρομοκρατημένος!
2)  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Δευτέρα στις 12:30 μ.μ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου