Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ: ΣΙΧΑΜΑΤΑ, ΒΑΛΑΤΕ ΕΝΑ ΛΑΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ



Ως γνωστόν ο Σταμάτης Κραουνάκης έχει μάθει να μη... μασάει τα λόγια του. Ειδικά σήμερα που τα πράγματα είναι άγρια και οι περισσότεροι καλλιτέχνες δοξάζονται... κρυπτόμενοι. Διαβάστε τι είπε ο Σταμστην εκπομπή του στο Βήμα 99.5 (τον ακούμε καθημερινά, 12 με 12 και τέταρτο τα μεσημέρια, με τοΚόκκινο Μοτοσακό του).

Kαλημέρα συντοπίτες
βαράνε κόσμο βαράνε τα παιδιά
τα σαπίζουνε
αυτό είναι το θέμα,
κι εγώ είμαι μαζί τους με τα παιδιά
γιατί υπήρξα με τα παιδιά
την ξέρω τη βία της συμμόρφωσης
βαράμε
σκοτώστε λέει η Αμερική στη Συρία
αυτό είναι το θέμα.

Έχω παρά πολλά νεύρα
δεν έχω βήμα
δεν έχω θεό
δεν έχω ηπιότητα
δεν έχω φωνή...

Βαράνε τα παιδιά
ναι ρε βούρλα
ο εικοσάχρονος θα σηκωθεί
θα κλέψει τράπεζα θα χτυπήσει όποιον του κρύβει το φως
ο εικοσάχρονος θα σηκωθεί και είμαι μαζί του
δεν με νοιάζει τίποτα..

Ποιος έχει το σωστό;
Το σωστό είναι το ωραίο έχει πει ο Μπιθικώτσης,
και δεν είναι ωραίο ρε κυρά αστυνομία και ειδικές δυνάμεις να στραπατσάρετε μούτρα παιδιών πολιτών...

Διαχειριζόμαστε τι;
Τη βία της βίας
που βάλατε ένα λαό να πληρώσει τους κλέφτες;
Τα σιχάματα που κυκλοφορούν ελεύθερα;
Την υποδούλωση που υπόγραψαν με «ναι», τρία κυβερνητικά κόμματα;
Δυο ντεμιδεξιοαριστερα κι ένα δεξί, το δεξί μου;

Ιδεολογία πολτός
θα σηκωθεί ο εικοσάχρονος τι θα κάνει
πόσο θα την πιει
τι ζωή θα ονειρευτεί
ρε σιχάματα; Πολιτικοί της ρεμούλας του τρίτου παγκοσμίου της τραπεζοχούντας
του τρίτου μνημονίου...

Είμαι φούλα τα γκάζια
και δεν έχω τίποτα να χάσω
μην κοιτάτε μωρά μου
μην τσιτώνεστε!

Αύριο θα ναι τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας
και μην φρικάρετε λογαριασμούληδες των δέκα, τριάντα, πενήντα χιλιάδων ευρώ που λέει ο λόγος,
αύριο τα δικά σας!

Βαράνε σας λέω
είναι εντολή
σκοτώστε είναι η εντολή!

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου