Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Με μπλούζα του UCK ο μέσος του ΠΑΟΚ!

Κάτσε: Σέβομαι την Ελλάδα
Η κίνηση του Κάτσε να φορέσει μια μπλούζα του UCK και να φωτογραφηθεί με αυτή προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. Πάντως ο μέσος του ΠΑΟΚ σε μια προσπάθεια να ρίξει τους τόνους με νέα ανάρτηση του στο facebook ξεκαθαρίζει πως σέβεται την Ελλάδα και τονίζει: 

«Όσοι είναι κοντά μου ξέρουν τι χαρακτήρας είμαι και μου φτάνει πως με πιστεύουν δεν με εκφράζει ο UCK ...αλλιώς δεν θα την ανέβαζα... δεν περιμένω από κανέναν να με πιστέψει… μου φτάνει που με πιστεύουνε οι άνθρωποι μου... σέβομαι την Ελλάδα».

ΔΕΙΤΕ ΟΜΩΣ  ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ: "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΟΥΤΕ ΚΟΣΣΟΒΟ ΟΥΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΟΝΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ..."



 ΝΑΙ ΡΕ... "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΟΥΤΕ ΚΟΣΣΟΒΟ ΟΥΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΟΝΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ..." ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΧΑΖΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΕΝΩ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ:


ΔΗΛΑΔΗ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ"



Σχόλιο:Περιμενουμε να δούμε τα αντανακλαστικα και του ΠΑΟΚ και της πολιτείας ..Κανείς δεν ξεχνάει την έκρηξη υποκρισίας στο θέμα Κατιδη!

Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου