Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Βιρβιδάκης: Απειλούν τα παιδιά μου και την οικογένειά μου

ΒΙΝΤΕΟ-Βιρβιδάκης: Απειλούν τα παιδιά μου και την οικογένειά μου
Σε καταγγελία προχώρησε μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Βιρβιδάκης.

«Απειλούν τα παιδιά μου, την οικογένειά μου και με υβρίζουν. Για κάποιους αυτό είναι πολιτική τακτική. Θα κινήσω κάθε νόμιμη διαδικασία» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Κυριάκος Βιρβιδάκης υποστήριξε ότι οι απειλές ξεκίνησαν μετά την ψηφοφορία της περασμένης εβδομάδας στην αρμόδια επιτροπή της βουλής για τον νέο κώδικα των δικηγόρων. Τότε ο βουλευτής της ΝΔ ως πρόεδρος της επιτροπής ήρθε σε σύγκρουση με τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου σχετικά με τη διαδικασία έγκρισης του νομοσχεδίου.
Η κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου προέβαλε ενστάσεις όσον αφορά στον τρόπο διαδικασίας για την ψηφοφορία που γινόταν και μάλιστα το συγκεκριμένο περιστατικό κάνει το γύρο του διαδικτύου αφού καταγράφηκε σε βίντεο.
Δείτε το βίντεο:



σχόλιο: Αφού είμαστε ακόμα στις απειλές είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Ο παραπάνω φασίστας νομοθετεί εντός του κοινοβουλίου και έχει το θράσος να βγαίνει και στα κανάλια!
Μην ξεχνάτε...
Την 3η Σεπτεμβρίου του 1843 οι Έλληνες με αρχηγό τον Μακρυγιάννη επαναστάτησαν ζητώντας σύνταγμα.Η οργάνωση του Μακρυγιάννη (ιδρυθείσα το 1840 με σκοπό την επιβολή συντάγματος) είχε κριθεί παράνομη από τον Όθωνα (την τότε ''αρχή'').
Η ιστορία γράφεται με ανυπακοή ...
Αντίδραση με το γάντι δεν είναι αντίδραση είναι προσκύνημα!  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου